MODE0001-1 | |||||
Production modélisation
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Volume horaire :
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Rigging 3D : 30h Th Intermediate Character Modeling : 30h Th Environment : 30h Th Intermediate 3D Animation : 30h Th Texturing : 30h Th Lighting : 30h Th |
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Number of credits :
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Lecturer :
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Rigging 3D : Ferdinand KECH
Intermediate Character Modeling : Benjamin EVRARD Environment : Nicolas VERCRUYSSEN Intermediate 3D Animation : Michaël BALLEZ Texturing : Jérôme LIEVENS Lighting : Nicolas VERCRUYSSEN |
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Référent UE :
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Jérôme LIEVENS | |||||
Language(s) of instruction :
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French language | |||||
Organisation and examination :
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Teaching in the second semester | |||||
Units courses prerequisite and corequisite :
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Prerequisite or corequisite units are presented within each program | |||||
Learning unit contents :
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Not available | |||||
Rigging 3D
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Les thèmes abordés sont :
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Intermediate Character Modeling
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Les thèmes abordés sont :
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Environment
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Les thèmes abordés sont :
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Intermediate 3D Animation
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Les thèmes abordés sont :
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Texturing
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Les thèmes abordés sont :
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Lighting
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Les thèmes abordés sont :
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Learning outcomes of the learning unit :
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Not available | |||||
Rigging 3D
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Au terme de l'AA, l'étudiant-e est capable de :
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Intermediate Character Modeling
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Au terme de l'AA, l'étudiant-e est capable de :
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Environment
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Au terme de l'AA, l'étudiant-e est capable de :
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Intermediate 3D Animation
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Au terme de l'AA, l'étudiant-e est capable de :
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Texturing
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Au terme de l'AA, l'étudiant-e est capable de :
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Lighting
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Au terme de l'AA, l'étudiant-e est capable de :
Au sein de l'AA, les objectifs sont :
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Prerequisite knowledge and skills :
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Planned learning activities and teaching methods :
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Not available | |||||
Rigging 3D
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Intermediate Character Modeling
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Environment
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Intermediate 3D Animation
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Texturing
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Lighting
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Mode of delivery (face to face, distance learning, hybrid learning) :
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Rigging 3D
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Enseignement en présentiel et distanciel Présence de l'enseignant partielle |
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Intermediate Character Modeling
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Enseignement en présentiel et distanciel Présence de l'enseignant totale |
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Environment
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Enseignement en présentiel et distanciel Présence de l'enseignant totale |
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Intermediate 3D Animation
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Enseignement en présentiel et distanciel Présence de l'enseignant totale |
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Texturing
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Enseignement en présentiel et distanciel Présence de l'enseignant totale |
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Lighting
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Enseignement en présentiel et distanciel Présence de l'enseignant totale |
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Recommended or required readings :
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Intermediate 3D Animation
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Techniques d'animation - Richard Williams
Acting for animators - Ed Hooks Le langage universel du corps - Philippe Turchet |
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Lighting
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Lectures recommandées :
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Assessment methods and criteria :
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Not available | |||||
Work placement(s) :
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Organizational remarks :
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Contacts :
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Not available | |||||
Rigging 3D
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Ferdinand Kech - ferdinand.kech@heaj.be | |||||
Intermediate Character Modeling
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Benjamin Evrard - benjamin.evrard@heaj.be | |||||
Environment
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Nicolas Vercruyssen : nicolas.vercruyssen@heaj.be | |||||
Intermediate 3D Animation
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Michaël Ballez - michael.ballez@heaj.be | |||||
Texturing
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Jérôme Lievens - jerome.lievens@heaj.be | |||||
Lighting
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Nicolas Vercruyssen - nicolas.vercruyssen@heaj.be | |||||