Study Programmes 2024-2025
WARNING : 2023-2024 version of the course specifications
AETR5000-1  
Accompagnement de l'enfant au temps des repas
  • Psychopédagogie : regard inclusif sur le temps du repas
  • Questions spéciales : repères théoriques
  • Mises en situation et approches techniques
Volume horaire :
Psychopédagogie : regard inclusif sur le temps du repas :
Questions spéciales : repères théoriques :
Mises en situation et approches techniques :
Number of credits :
Bachelier en accueil et éducation du jeune enfant5
Lecturer :
Psychopédagogie : regard inclusif sur le temps du repas : Sarah DEGÉE
Questions spéciales : repères théoriques : Jessica LEGRAND, Michel MARÉE, Jessica VANMUYSEN
Mises en situation et approches techniques : Jessica LEGRAND, Michel MARÉE, Jessica VANMUYSEN
Référent UE :
Ludivine BROCCA, Michel MARÉE
Language(s) of instruction :
French language
Organisation and examination :
Teaching in the second semester
Units courses prerequisite and corequisite :
Prerequisite or corequisite units are presented within each program
Learning unit contents :
Not available
Learning outcomes of the learning unit :
Not available
Prerequisite knowledge and skills :
Not available
Planned learning activities and teaching methods :
Not available
Mode of delivery (face to face, distance learning, hybrid learning) :
Not available
Recommended or required readings :
Not available
Assessment methods and criteria :
Not available
Work placement(s) :
Not available
Organizational remarks :
Not available
Contacts :
Not available