| AIPA1000-1 | |||||
Approche de l'identité enseignante
|
|||||
|
Volume horaire :
|
|||||
| Stages et AFP : Développement professionnel : identité : |
|||||
|
Number of credits :
|
|||||
|
|||||
|
Lecturer :
|
|||||
| Stages et AFP : Raphaël ANTOINE, Nathalie CAVALIER, Christel DERYDT, Anne DEWEZ, Sandrine DUCHESNE, Stéphanie GILLY, Marie-Noëlle HAESEBROUCK, Fabien LEFEVRE, Emmanuelle LIBON, Sophie MOSON, Sandrine NICOLAS, Nathalie NICOLET, Céline NIHOUL, Sophie PIROTTE
Développement professionnel : identité : Raphaël ANTOINE, Marie-Noëlle HAESEBROUCK |
|||||
|
Référent UE :
|
|||||
| Emmanuelle LIBON | |||||
|
Language(s) of instruction :
|
|||||
| French language | |||||
|
Organisation and examination :
|
|||||
| All year long, with partial in January | |||||
|
Units courses prerequisite and corequisite :
|
|||||
| Prerequisite or corequisite units are presented within each program | |||||
|
Learning unit contents :
|
|||||
| Not available | |||||
|
Stages et AFP
|
|||||
|
|||||
|
Développement professionnel : identité
|
|||||
|
|||||
|
Learning outcomes of the learning unit :
|
|||||
| Not available | |||||
|
Stages et AFP
|
|||||
|
Développement professionnel : identité
|
|||||
|
Prerequisite knowledge and skills :
|
|||||
| Not available | |||||
|
Stages et AFP
|
|||||
|
Développement professionnel : identité
|
|||||
|
Planned learning activities and teaching methods :
|
|||||
| Not available | |||||
|
Stages et AFP
|
|||||
|
|||||
|
Développement professionnel : identité
|
|||||
| Cours théoriques | |||||
|
Mode of delivery (face to face, distance learning, hybrid learning) :
|
|||||
| Not available | |||||
|
Stages et AFP
|
|||||
| Enseignement en présentiel | |||||
|
Développement professionnel : identité
|
|||||
| Enseignement en présentiel | |||||
|
Recommended or required readings :
|
|||||
| Not available | |||||
|
Stages et AFP
|
|||||
| Lectures recommandées : / Lectures obligatoires : / Support de cours : Espace institutionnel du cours |
|||||
|
Développement professionnel : identité
|
|||||
|
|||||
|
Assessment methods and criteria :
|
|||||
| Not available | |||||
|
Stages et AFP
|
|||||
|
Développement professionnel : identité
|
|||||
|
Work placement(s) :
|
|||||
| Not available | |||||
|
Stages et AFP
|
|||||
| Q1 : 3 jours d'observation: 2 jours dans l'enseignement maternel en M2/M3 1 jour en P1/P2 Q2 : une semaine de stage d'observation participante dans l'enseignement maternel en M2/M3 |
|||||
|
Développement professionnel : identité
|
|||||
|
Organizational remarks :
|
|||||
| Not available | |||||
|
Stages et AFP
|
|||||
|
|||||
|
Développement professionnel : identité
|
|||||
|
|||||
|
Contacts :
|
|||||
| Not available | |||||
|
Stages et AFP
|
|||||
|
Développement professionnel : identité
|
|||||